Cupdags igen! (Rimbo-cupen 2012)

Nu är det dags för den tredje cupen på ganska kort tid, denna gång är det Rimbo IF som står som värd för denna cup som hållit igång i 25 år, Rimbo-cupen 2012. Cupen spelas i Långsjöhallen på lördagen (för Rånäs del) och fortsätter förhoppningsvis på söndag med om allt går väl för laget. Det är många lag som kommer att delta, så räkna med mycket folk på plats.

Rånäs IF är så klart med och ställer upp med 1 lag på 14 spelare, två målvakter och 3 stycken 4:or. Såhär ser laget ut:

L=Libero HM=Högermitt VM=Vänstermitt C=center

Målvakter:
Mats o Robban

1:a fyran
jocke B - L
Wallmo -HM
Johan K -VM
Jimpa - C

2:a fyran
Kenny - L
Storäng - HM
Stork - VM
Sebbe - C

3:a fyran
David - L
Kindberg - HM
Tony - VM
Julle - C

Emil S - Spelar ev söndag om vi går vidare.

En spontan reaktion är att vi har ett starkt lag med 3 starka 4:or.

Jag själv är inte med och jag blev klart besviken att jag inte blev uttagen och får spela, men det tyder snarare på att just nu finns det bättre alternativ enligt tränarna och jag måste vara jämnare i mitt spel för att få chansen nästa gång. Har kännt mig pigg och fysiskt stark, så bara att fortsätta och inte ge några ursäkter, är man inte tillräckligt bra ska man kunna se sig i spegeln och förbättra bilden av sig själv till en bättre fotbollsspelare som helhet.

Vill önska er som ska spela ett stort lycka till, jag tror på er samtliga och vet att om vi bara lirar för varandra så kan vi gå riktigt långt, men då måste alla vara beredda att ställa upp för varandra, i varje moment, varje sekund på planen. Hårt jobb, glädje och rätt inställning räcker jävligt långt.

Tro på er själva och visa hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0