Gazzettans små iakttagelser på Gottröra 2009

Cupens FödelsedagChristina "Kicki" Karlsson
Grattis Kicki,

Cupens utflykt: Simon marxer
tröttnade på att det inte hände nått framåt så han tog saken i egna fötter

Cupens comeback: Mats Jansson
Vi på Gazzettan tycker det är otroligt roligt att se Matsen tillbaka i Rånäströjan, han fyller på med behövlig rutin,

Cupens Käraste: Kent Fast
Så mycket puss och kram, Kärlek på äldre dar e fint ;)

Cupens Knä: Kennys
synd att pojken inte får visa upp sina trollerikonster på söndagen

Cupens DJ: Magnus "DJ Hojta" Hauta-Aho
han går in och pekar med hela handen och styr upp musiken på finaldagen

Cupens Släktträff: Anfallet i Lag 2s Startuppställning
Två brödrapar och Far o son, det är inte varje dag det inte

Cupens Nervösaste: Carina "Hallonmamman" Hallin
det är ett sant nöje och sitta bredvid henne när Rånäs spelar, med dom ljudeffekterna blir allt så mycket bättre

Cupens Målsumpare: Johan "Micro" Karlsson
Sorry Micro men vi på Gazzettan måste ta med dig för så många chanser som brändes där, det är Björk klass på det

Kommer upp mer senare när Redaktionen har sammanställt resten

/Redaktionen


Kommentarer
Postat av: Jimpa

puh.. Trodde jag skulle få benämningen; Cupens Målsumpare! :P

2009-01-06 @ 15:01:06
Postat av: Kenny

Hehe brorsan var värre.. :)

2009-01-07 @ 16:50:02
Postat av: Anonym

nja tycker ni glömmer en större målsumpare...och jag tror det va Mats(som förövrigt va bäst i rånäs hela söndagen) som missade bollen på mållinjen i första matchen mot markim varav dom kontrade in 1-0



rätta mig om jag har fel....

2009-01-07 @ 21:17:16
Postat av: Andreas

nja tycker ni glömmer en större målsumpare...och jag tror det va Mats(som förövrigt va bäst i rånäs hela söndagen) som missade bollen på mållinjen i första matchen mot markim varav dom kontrade in 1-0



rätta mig om jag har fel....

2009-01-07 @ 21:18:43
Postat av: Andreas

nja tycker ni glömmer en större målsumpare...och jag tror det va Mats(som förövrigt va bäst i rånäs hela söndagen) som missade bollen på mållinjen i första matchen mot markim varav dom kontrade in 1-0



rätta mig om jag har fel....

2009-01-07 @ 21:19:54
Postat av: jimpa

puh! skönt att höra :D

2009-01-08 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0